Izdavač: Menart

Godina izdanja: Studeni, 2014.

Producent: Krešimir Šokec – Šoki

Žanr: Punk / rock

Trajanje: 01:01:24

Broj pjesama: 27

Jednom mi je jedan poznanik rekao, referirajući se na koncert Hladnog Piva u KSET-u, kako je to bio jedan „prekrasni kaos“. Iako nisam bio fizički prisutan na samim izvođenjima koncerata ta tri uzastopna dana u ožujku ove godine, mogu jednostavno zamisliti tu silnu, nevjerojatnu energiju jednog malog prostora poput zagrebačkog kultnog KSET-a kako ori u jedan glas na najpoznatije ritmove i stihove najpoznatijeg albuma prvijenca „Džinovski“ koji datira još iz „prahistorijske“ 1993. godine (da, ljudi moji, prošla je 21 godina). 21 godina, ogromna karijera benda i uvijek vječno vraćanje starih fanova na dobro poznatu set listu dobrog starog Džinovskog! Zato svi vi koji niste svjedočili ovom ukazanju u ožujku, od 14. studenog imate priliku si donjeti ugođaj u vlastite domove. Naime, koncertni CD + DVD album „Evo Vam Džinovski!“ je u prodaji.

Kada sam u lipnju ove godine intervjuirao frontmena grupe, Mileta Kekina, rekao mi je kako ne pamti da su u karijeri odsvirali bržu svirku od one u dvorani Doma sportova 1994. godine, kada su nastupali kao predgrupa Ramonesima. Iako „Evo Vam Džinovski!“ nije brža svirka od već spomenute, svakako im se može bilježiti među brže nastupe. Sat vremena čiste punk faze Hladnog Piva, album od 27 pjesama, Miletovo pitanje na uvodnoj pjesmi: „Jeste spremni i odmorni?“ i predstava može početi.

Album kreće „In medias res“ sa žestokom stvari „Narcisoidni psi“, a sve se nastavlja u tonu sa pjesmama poput „Marija“, „Heroin“, „Izlazak u grad“ te Zokijevim uvodnim Napoleonovim Plačom koji je poslužio kao uvertira u „Čelične zavjese“. Što se tiče same produkcije albuma i zvuka, možda i nije najbolji, ali stvar je razumljiva pošto se radilo o koncertu održanom u ne tako prostranom prostoru KSET-a koji je, sudeći po svemu, bio i više nego ispunjen, a i sama kvaliteta svirke baca produkciju totalno u sijenu. Naime, vrijedi napomenuti također i to da su karte za sva tri uzastopna koncerta bile rasprodane u manje od deset minuta, što sasvim govori o jedinstvenosti ovog nastupa.

Album zaista slušatelja drži na rubu stolice, fotelje, plesnog podija, šutke, planine ili bilo kojeg drugog oblika tla i površine, a tu se mogu naći i stvari „A što dalje“ (za koju je izdan i live spot koji je najavio izlazak albuma), „Zakaj se tak oblačiš“, „Buntovnik“, „Pjevajte nešto ljubavno“ i mnoge druge gdje se kroz audio zapis jednostavno može zamisliti Mileta kao letećeg akrobatu u cirkusu koji surfa po publici kao po valovima tople golfske struje. Naravno, uz malo više piva i malo više znoja. Nisu samo stvari sa Džinovskog odsvirane na albumu pa se tako mogu naći i pjesme s albuma „G.A.D.“ i „Desetka“ poput „Grčenje ispred pojačala“ i „Tamburaši“. Kompletna odjava programa počinje s istoimenom pjesmom, a ciklus se nastavlja sve do završne točke kada se u sav glas pjeva: „Nema više, nema više naše birtije“.

Birtije itekako ima i nadam se da će je još dugo vremena biti, ali, na svu žalost fanova, spektakla pod imenom „Evo Vam Džinovski!“ više nema. On je ostao zapisan na ovom albumskom remek – djelu, a kada sam upitao u intervjuu Mileta da li ćemo toga vidjeti još, odgovorio je samo: „Paaa… znaš šta, za sad ne.“ Na nama ostaje da samo uživamo u albumu te da možda uz njega i smršavimo koju kilu jer činjenica je da Mile i ekipa i dalje mogu, i dalje žele, ali i dalje znaju kako ukrotiti dobar punk koncert. Možemo probati samo priželjkivati da jednoga dana ta karavana pod imenom „Evo Vam Džinovski!“ stigne i u naš grad. Ili barem blizu. Ili barem ponovo u Zagreb. Živi bili, slušali i vidjeli!

P.S. Kompletni lipanjski intervju s Miletom Kekinom s UFO festivala možete pročitati OVDJE.

1. Narcisoidni psi

2. Marija