Izdavač: Non-Stop Music Records

Datum izdanja: 20. travnja 2018.

Producent: V.O. Pulver

Žanr: Thrash metal

Trajanje: 33:27

Broj pjesama: 7

U CD playeru vrti mi se jedno novo izdanje mladog švicarskog metal benda Mind Patrol. Povodom njihove mini-balkanske turneje koja će se odvijati početkom 10. mjeseca 2018. godine u Srbiji, Bugarskoj i Hrvatskoj, Miner Records poslao je na preslušavanje debitantskog albuma „Against All Predictions“. Pjesme s albuma objavljivanje su bile ranije, no nije se toliko internacionalno čulo za njih, mimo švicarskih metal krugova, no kako Mind Patrol sve više nastupa na međunarodnim festivalima te već sada pravi turneje diljem Europe, priča bi uskoro mogla postati puno raširenija.

Kako stoji u njihovoj biografiji, Mind Patrol svira od 2014. godine, thrash i power metal usmjerenja gdje spajaju pjevne melodije i vokale u zbornom obliku. Album „Against All Predictions“ polusatno je predstavljanje grupe i svega što trenutno znaju i umiju, tako da valjda naglasiti na početku kako mi je nakon nekoliko preslušavanja i dalje nejasno da je riječ o debitantskom projektu, budući da gotovo sve što ovdje možemo čuti zvuči kao plod iskusnog benda s dugogodišnjim opusom, jer je album, iako sadrži tek sedam pjesama (s uvodom), precizno, vješto i iznimno kvalitetno koncipiran.

Kako je navedeno, sve počinje s „Intro (Welcome To Hell)“, gdje sve kreće s laganom gitarom i udarcima o činelu, zatim vojničkim marširanjem, a nakon toga napredak u thrash metal zvuk, uokviren demonskim, šaptajućim glasovima. Intrigantan uvod odvlači nas u „Till We Die“, agresivnu numeru s odličnim soundom bubnja. Pjesma je izašla kao singl sa spotom, a osim thrash elemanata, ovdje se odmah susrećemo i s utjecajem power metala i obrisa speed metala u solaži, uz borbene zborne uzvike, baš kako ozbiljna thrash-power pjesma treba biti. Mind Patrol vrlo je kompaktan bend, to se može osjetiti i u čistokrvnoj thrash pjesmi „Warfare“, a zatim slijedi tematski opuštenija i vesela „Drinking Song“, po čijem naslovu možete zaključiti o čemu se radi. Nabrijana pjesma o cuganju, za sve ljubitelje dobrog piva i žeste, s povicima „Take A Shot, No Excuse!“. Već četvrta pjesma pokazuje kako se Mind Patrol želi baviti raznoraznim tematikama, koje su možda odavno poznate u ovom specifičnom žanru, no uvijek je zadovoljstvo čuti da se bend ne bavi nužno jednakim motivima kroz cijeli album, već se nastoji razbiti monotonija različitim konceptima, aranžmanima i temama stihova.

Tako nam dolazi odlično aranžirana i odsvirana „Schizophrenia“, po čijem naslovu nanovo možete predvidjeti o čemu će biti riječ. „My mind is chaos“, lyricsi vrište iz zvučnika, kao i priča o ludilu, psihijatrijskom poremećaju o kojem se nedovoljno priča i njime se bavi, međuigra u skladbi podsjeća na šizofreno stanje, s čime su dečki htjeli stvoriti adekvatnu atmosferu, igrom ritma i dinamike, basa, bubnja i gitare. „Doomsday“ je petominutna stvar koja dodatno pokazuje sve ono što je već navedeno, zborno pjevanje „Violation, Extermination!“ te agresivna i izrazito dinamična kompozicija dokazuje da Mind Patrol bez ikakve diskusije zna što radi. Posljednja, „Generation Penetration“, sadrži odličnu harmoničnost koja zaključuje album bez ikakvog razočarenja u ponuđeni materijal.

Mind Patrol objavio je vrlo značajan debitantski album za kojega se nadam da će se uspjeti probiti u ovom internetskom moru novijih, kvalitetnih bendova iz cijelog svijeta. Možda nije nešto što se već nije čulo otprije, budući da je thrash metal uistinu stariji podžanr, no s implementiranjem zanimljivih modernih groove elemenata s odličnim riffovima i melodičnim solažama kako bi se stvorio kontrast starog i novog, nikako ne može biti loše. Riječ je o punokrvnom thrash uratku sa zanimljivim uplivima power i, nekada vrlo aktivnog, speed metala. Svakako topla preporuka.

1. Intro (Welcome To Hell)
  2. Till We Die
  3. Warfare