Izdavač: Dostava Zvuka/Dirty Old Label

Datum izdanja: 24. siječanj 2020.

Producent: Leonard Klaić

Žanr: Rock, groove rock, stoner

Trajanje: 46:33

Godina 2020. počela je jako dobro. Zagrebački She Loves Pablo djeluje već nešto više od deset godina i postao je jedan od najpriznatijih domaćih bendova alternativne scene.

Zadržavši svoj stoner rock zvuk, i ovo najnovije, četvrto, studijsko izdanje donosi preko 45 minuta rock’n’roll mjuze. Za razliku od prijašnjeg albuma ”Try Mandarin”, koji je bio mješavina stoner rocka i hardcorea, ovoga puta okrenuli su se više melodioznijem zvuku s primjesama eksperimentiranja s elektronikom, ali opet zadržali onu svoju iskonsku žestinu. Od prve do zadnje sekunde albuma svaka je pjesma kvalitetno ispolirana i producirana od strane bubnjara Leonarda Klaića. Sam ambijent pjesama, ali na kraju i cijelog albuma je najzanimljiviji do sada, u kojem se mogu čuti taktički tempirana poigravanja s tempom, dinamikom ali i vokalnim harmonijama Domagoja Šimeka.

Na samom početku odmah ” u glavu”, s pjesmom ”Crumble”. Žestoki riffovi s izmjenama ritma na bubnju traju od prve do zadnje sekunde te odmah podsjećaju slušatelja (i novog i starog) da je to onaj iskonski She Loves Pablo kojeg svi vole. Slično kao i prva, ”Operator” nastavlja tamo gdje je ”Crumble” stala. Na redu je jedna od najboljih stvari s albuma – ”All Black” u kojoj se bend savršeno poigrao s izmjenama tempa i ritma, pokazavši da i s ovim četvrtim albumom mogu (opet) iznenaditi. U ”You Were Born To Breathe My Mind” tempo se nešto smirio, i igra se više na ambijent i mračniju atmosferu te slušatelja podsjeća na velike stoner bendove 90ih godina prošloga stoljeća. ”When It Stacks It Makes The Summer Black” opet donosi ono najbolje od She Loves Pablo – žestoki prljavi zvuk.

U drugom dijelu albuma imamo ”I”, koja nastavlja žestinu benda, ali u dosta sporijem tempu. Jedna od najzanimljivijih stvari s  albuma jest ”No Modest Line Holds Your Belief”, sa svojim genijalnim uvodom. ”Get To You” donosi neke nove zvukove bendova, igranje s elektronikom i atmosferom, zacementirajući status najbolje stvari s albuma. ”Houdini” vraća bend žestini s intrigantnim stihovima, a posljednja stvar s albuma, naslovna ”Death Threats From Future Self”, u svojih šest i sitno minuta upakirala je cijeli album u jednu veliku stonersku rapsodiju.

Žestoki, prljavi, bez dlake na jeziku, uvijek svoji, ali opet i spremni na eksperimentiranje, dečki iz ”She Loves Pablo” poklonili su svojoj publici svoje pa možda i najbolje studijsko izdanje do sada. Neki bendovi se znaju držati svoje ”provjerene formule” pa ponekad znaju snimiti i lošije (ponekad i preslične) albume, no ”She Loves Pablo” uvijek ugodno iznenadi. Uvjeren sam da će se ovaj album zavrtjeti u playeru svakog ljubitelja malo žešćeg rock zvuka.

1. Crumble
  2. Operator
  3. All Black