Naziv albuma: Dolphin And Whale Watching Part Two

Datum izdanja: 25. Veljače 2019.

Producent: Borna Mijolović

Žanr: Rock, Indie pop, pop rock

Trajanje: 09:06

Broj pjesama: 4

Nakon što je u rujnu prošle godine izašao Part One dio zagrebačkog glazbenika Paul the Walrusa, točnije Borne Mijolovića, koji je preuzeo sve u svoje ruke i sam pisao, snimio i izvodio sve pjesme, te uz nekoliko glazbenika snimio prvi dio ove glazbene priče, ovaj puta je napravio sve sam. Svoje očite glazbene uzore, iz kojih je crpio inspiraciju, i ovaj se put može osjetiti preslušavajući četiri pjesme koje se nalaze na ovom najnovijem EP-u.

Ovaj puta sve počinje s pjesmom ”I’m Not There”. Već u prvoj minuti pjesme može se osjetiti lagani napredak u odnosu na prvi EP. Umjerenog, ”marching” tempa, s električnim gitarama koje ne možeš prestati slušati, zajedno s sintesajzerima i klavirom koji zaokružuju ovo kratko psihodelično putovanje. Odmah poslije, dolazi – ”Balerie”. Nabijena i nabrijana električnim gitarama, i naravno prljavim zvukom, odlično sjeda poslije prve pjesme. No, iako je najduža na albumu, traje samo tri minute (jedini nedostatak ove pjesme). Zanimljivog uvoda, i igranja s ritmovima, ”I Know I Won’t” od prve sekunde tjera na plesanje. Na samom kraju imamo praktički glazbenu rapsodiju. ”P” je jedini instrumental, a sintisajzer na uvodu jednostavno podiže stvar na novi nivo.

Paul the Walrus nam je opet, na kapaljku, nakon više od šest mjeseci nakon debitantskog prvog dijela, predstavio drugi. Očito je znao da je s prvim pogodio u sridu što se tiče glazbe, pa je s ovim samo podigao to na još jedan veći nivo. Naravno, jedina mana i ovog i prvog EP-a jest što prekratko traju. U prosjeku od 10 minuta, slušatelj može osjetiti samo dio onoga što bi možda kompletni zaokruženi album donio slušatelju. No, ova činjenica nikako neće utjecati na ocjenu. Svakako preporuka za slušanje.

1. I’m Not There
  2. Balerie
  3. I Know I Won’t