Izdavač: Geenger Records

Datum izdanja: 19. lipnja 2018.

Producent: Filip Kuranji, Dalstroy

Žanr: Industrial, noise rock, post rock, post punk, punk, experimental

Trajanje: 18:19

Broj pjesama: 5

U moru domaćih EP-ja koji se izdaju svake godine, što neovisno, što preko neke diskografske (manje ili veće) kuće, uvijek se može naletjeti na jedan kvalitetan kratki album, kao što je i ”Bite the Spirit”, osječke noise trojke Dalstroy, koja se odvažila pa svoj najnoviji, treći po redu EP, izdala pod diskografskom kućom Geenger records, nakon prva dva pod samostalnim izdavanjem. Na albumu se nalazi pet pjesama, koje se temelje na alternativnom noise zvuku, uz malu dozu eksperimentiranja.

Album otvara ‘‘Ahab’s Lament’‘, koja jednostavno vraća u devedesete i alternativnu glazbu američkog kontinenta tog desetljeća. Posebno je zanimljiv drugi dio pjesme, kad se nakon sve te silne ”buke”, nakratko sve smiri, pa opet kulminira kroz kvalitetne riffove. Nešto mirnijeg gitarskog uvoda počinje ‘‘Counterflow”, kojeg nadopunjuje nabrijana ritam sekcija. Uz skoro pa minimalnu količinu tekstova, može ju se skoro strpati pod instrumental, no ipak ju kratke vokalne dionice čine diijelom post-rocka. ”Hungarian, Overtime’‘, možda je i najradiofoničnija pjesma na EP-ju, upravo zbog odlično složenog instrumentalnog aranžmana. Doduše, ne bi bila dio dnevne playliste kad se puštaju mainstream pop hitovi, nego u večernjim satima, kad bi zapravo najbolje i pasalo ju slušati. Predzadnja stvar na Ep-u – ”Derecho (for Jason Noble)”, zasigurno čini vrhunac albuma. Atmosferom najopuštenija, s pravim tajmingom upada instrumenata, pravo je ugodno iznenađenje. Za kraj je ostala ”Greed Tamer”. Vremenski najduža, svojom stvarno mračnom i pomalo nabrijanom atmosferom savršeno zaokružuje ovaj EP.

Sve u svemu, odličnih dvadesetak minuta alternativnog domaćeg noisea. No, nakon tri izdana EP-a, vrijeme je da se dečki okuraže i snime čistokrvni album, jer potencijala ima, dobrih riffova ima, a samo šaranje kroz nekoliko glazbeno sličnih žanrova alternative može značiti samo još bolje nove pjesme. Preporuka za sve ljubitelje alternativnijeg i žešćeg zvuka.

1. Ahab’s Lament
  2. Counterflow
  3. Hungarian, Overtime