bebe na vole album

Naziv albuma: Hate is a wonderful thing

Datum izdanja: 26. ožujak 2018.

Producenti: Adam Semijalac, Višeslav Laboš i Selma Banich

Žanr: Indie, folk, blues

Trajanje: 43:15

Bebè Na Volè, umjetničko ime Adama Semijalca, glazbenika koji je dosta godina na domaćoj glazbenoj sceni (još od početka novog tisućljeća), počevši od rock trija Gloft, koji se bazirao na američkom zvuku, točnije grungeu, prešao je u sasvim drugačije glazbene vode – blues.

Upravo taj Adamov alter ego, godinama je bio one man band, koji se provlačio po kafićima, a 2014. godine sumirao je tada u album ”Time Of Great Depression”, snimljen u kućnoj radinosti s minimalnim studijskim uvjetima. Tu se već polako uobličio njegov glazbeni put kojeg sam već spomenuo. Ovo studijsko izdanje Bebè Na Volè upravo je evoluirani oblik albuma iz 2014. godine, tako da se na svu sreću ne ponavlja, kako obično znaju neki glazbenici raditi svoje studijske albume. Isto tako, sniman ”kod kuće”, s finalizacijom postprodukcije (u suradnji s Višeslavom Labošom i Selmom Banichem) i grafičkim dijelom (Mislav Lešić i Dobriša Radovanović).

Adam Semijalac (Bebè Na Volè)

Album sadrži deset službenih pjesama, dok su posljednje dvije pjesme bonus trake. Cijela priča započinje s uvodnom ”Never got over’‘, koja me dobila odmah na prvu. Prva, pa vremenski udarna pjesma, od preko pet minuta (najduža na albumu), svojom atmosferom pulsirajućeg bubnja i igranja električnih gitara u kojima ima elemenata indiea, bluesa te ponajviše vokalnog grungea, definitivno je odlično započela glazbeno putovanje kroz ”Hate is a wonderful thing”. Odmah poslije je na redu ”Dogs and horses”, u kojoj prevladavaju trzalački instrumenti (poput mandoline) koji daju jednu zanimljivu atmosferu u nekim dijelovima pjesme (usudio bih se reći da ima malo daška srednjeg vijeka, ali to je možda zbog zvuka mandoline). ”Free me” je iduća pjesma na albumu i daje sasvim nešto novo. Poslije prve dvije lagane pjesme, jedna ”malo jača”. Nabrijanih riffova i umjerenog tempa, razbudi te u nekoliko sekundi. Iduća, ”Shaped me”, opet smiruje stvari uz zvuk akustične gitare i genijalnog Adamovog vokala. Ubaci se tu i ritam, pa stvar dobije na težini. ”So what” je slična atmosferom kao i ”Free me”.

Drugu polovicu albuma (službenog dijela) otvara jedna od najboljih pjesama na albumu, ”Die on you’‘. S elementima Dalekog Istoka, ali i onog nama ”bližem”, dobili smo nešto što bi se moglo nazvati hrvatskom verzijom pjesme ”Kashmir’‘. Iduća, molska, ”Community” jedna je od najmračnijih pjesama na albumu, zbog svoje igre instrumenata i vokala. Nakon nje, ide ”I been lost’‘, mi je možda i najdraža na albumu što se tiče gradnje instrumenata tijekom pjesme. I u ovoj se pjesmi osjeti igra nekoliko žanrova, a na sve to dolazi i sam tekst koji sve upotpuni. ‘‘Gun’‘ je čisti blues, i tu nema nikakve dileme. Cijelu priču zaokružuje se kroz ”Holy John’‘, koja je svojom instrumentalnom atmosferom slična kao i prva pjesma na albumu. No, nije to sve, jer se tu još nalaze dvije pjesme kao bonus trake – ”Hello Girlfriend’‘ i ”You Don’t Love Me”. Ljubavne tematike, malo odskaču od onih službenih deset pjesama, no svakako pokazuju kreativnost Adama Semijalca.

Sve u svemu, još jedan odličan studijski album Adama Semijalca, točnije njegovog glazbenog alter ega ”Bebè Na Volè”. Na prvo slušanje osvaja, a na drugo, treće i sva sljedeća osvaja još više. I vokalno, i glazbeno, i produkcijski je sve upakirano u jedan odličan domaći studijski album, kojem bi svakako trebalo biti posvećeno više pažnje.

1. Never got over
  2. Dogs and horses
  3. Free me