Izdavač: Menart

Datum izdanja: 24. studeni 2017.

Producent: Antonino Šimić

Žanr: Rock, Indie rock

Trajanje: 30:45

Broj pjesama: 8

Ova zagrebačka četvorka, u sastavu: Filip Komadina (pjevač), Borna Ocvirk (gitara), Ivan Cottiero (bas gitara) i Marko Balenović (bubnjevi), izdala je novo, drugo po redu studijsko izdanje u obliku albuma ”Erotika”. No, za razliku od prvog albuma, koji se i nije baš toliko dobro proslavio od strane domaće kritike (i publike) može se reći da je ovaj album veliki napredak u njihovom stvaralaštvu. Očito je da su sazreli (barem malo) što se tiče kreativnosti, jer ovaj je album svakako bolji od prvog. No, krenimo na ono bitno – sam album.

Na albumu se nalazi samo osam pjesama (što bi po meni bolje bilo da je izbačen kao EP ili barem još dvije-tri pjesme više), što znači da ga se može preslušati u samo pola sata. Upravo je to vrijeme krucijalno za svakog izvođača ili bend. Snimio ti kraći ili duži album (ili EP), bitno je da se slušatelj upeca na najmanje jednu pjesmu ili cijeli album. U ovome slučaju, kad je u pitanje Erotika, od prve do zadnje pjesme, nema zapravo niti jednog jakog hita koji bi nosio ovaj album (kako to zna biti kod slabijih albuma nekih bendova), iako ima nekoliko potencijalno dobrih pjesama (o njima na kraju teksta). Instrumentalno se svakako osjeti napredak, a i zanimljivo je čuti instrumentalne dionice (od električnih gitara pa do sintisajzera i inih instrumenata), pa imam feeling kao da slušam odličan strani indie bend. No tu se javlja veliki minus albuma – prosječni tekstovi i nepamtljiv vokal. Filipov glas nije toliko loš (koliko ga kritika opisivala), no jednostavno se ne uklapa u ovaj koncept pjesama. Jednostavno ga instrumentalni dio ”pojede”. Uvjeren sam da bi stvar bila totalno suprotna da su akustične pjesme/akustični album u pitanju.

Ima tu dobrih pjesama, kako sam već napomenuo prije u tekstu – i to čak dvije (”Rulja vani luduje” i ”Sve mi je smrt osim plesa”), ali zapravo, to je to, jer su ostale pjesme prosječne. Pogotovo zadnja pjesma koja bi sjela negdje na sredini albuma, pa se kraj albuma zapravo čini nedovršenom pričom. Sve u svemu, prosječan album benda koji se još uvijek traži. Nadam se da će iduće studijsko izdanje popraviti imidž ove četvorke.

1. Erotika
  2. Rulja vani luduje
  3. Sve mi je smrt osim plesa