Datum izdanja: 8. studenog 2017.

Producenti: Mark Mrakovčić, Dimitrije Petrović

Žanr: Jazz, Rap, Pop

Trajanje: 31:27

Izgleda da neke osobe nikad ne odrastu. A zašto i bi kad se i dalje mogu zajebavati, stvarati nove, zanimljive i svestrane uratke i pri tome se dobro zabaviti. Ne samo oni, već i njihovi slušatelji. Takav je i Miki Solus na svom novom albumu „Muzika o nogometu, jazzu i palačinkama“ – i dalje spaljen i zajeban.

Album zaokružuje trilogiju koju čine Mikijev prvijenac „Muzika sumnjive kvalitete“ iz 2011. i „Muzika za djecu i penzionere“ iz 2015. godine. Ekipa koja stoji uz Solusa je u nešto drugačijem sastavu nego na prošlim izdanjima. Tako ćete, osim Mikija na klavijaturama i harmonici, na bubnju ćuti Karla Mrkšu te na basu Franu Viskovića. Ono što je na ovom izdanju zanimljivo je uvođenje saksofona kojeg svira Branimir Norac.

Miki je i dalje u svom svijetu rapa, gipsy jazza i swinga punog duhovitih nabrajalica i pamtljivih melodija. Dio pjesama o nogometu, jazzu i palačinkama bio je dostupan na Solusovu live albumu iz 2015. i EP izdanju iz 2016. godine. Stoga ovo izdanje predstavlja svojevrsnu kompilaciju sastavljenu od nekih, već dobro poznatih stvari njegovog glazbenog opusa.

Na albumu se izdvaja nekoliko klasičnih, mikijevskih pjesama. Jedna od njih, mogli bismo reći čak pomalo i autobiografska, je „Talent za pizdarije“, ali i catchy „Život je palačinka“ . Da je Miki i dalje vrlo dobar pripovjedač dokazuje „Talent Show“ koja opisuje muke frenda mu Alena nakon prijave u jedan od takvih showova. Na albumu se nalazi i, za Mikija prilično neobična“, „Lastavice“ koja je nastala u duetu s Lucijom Šerbedžijom. Osim „Bugi Vugi“, koja će vam pokazati Mikijevo izvrsno umijeće na klavijaturama, pri kraju albuma se izdvaja i crnohumorna „Penzioneri“.

Miki Solus je i dalje izvrstan zabavljač koji svojom kreativnošću uvijek garantira novu dozu duhovitih “šansona za mlade i stare”. No ako ga i ne volite, sumnjam da vam se neki od novih refrena neće neko vrijeme vrtjeti po glavi. Kako je i sam rekao, talent za pizdarije i dalje ima, a novim albumom to je i potvrdio. Što više reći osim: „Slušaj ovaj ritam ludi i zapleši bugi vugi, bugi vugi, hopa cupa ples.“

1. Rep na harmonici
  2. Talent za pizdarije
  3. Zlatan Ibrahimović