Izdavač: Moonlee Records

Datum izdanja: 14.09.2017.

Producent: Boris Mladenović

Žanr: Indie rock, Alternative

Trajanje: 36:31

Varaždinski Seine napokon je izbacio novo studijsko izdanje. Solo projekt Ivana Ščapeca, nastao nakon prekida suradnje s Vlastom Popić, prodisao je punim plućima i ostavio iza sebe širok diskografski spektar, s naravno vrlo kvalitetnim pjesmama. Bend svira alternativnu glazbu koja svoje uzore vuče iz nekoliko velikih britanskih bendova, ali opet uobličava i definira to na svoj način. Glazba je vođena akutisčnom gitarom te zanimljivim vokalnim interpretacijama.

Album s laganim uvodom na bubnju otvara ”Spavam”, jedna od pjesama koja je izašla prije dvije godine na ”Skicama”. Malo melankolična, pokazala je odmah u kojem smjeru ide ostatak albuma. Službeni singl (četvrti po izdanju) jest ”Svog”. Slično kao i pjesma prije, pjesma nošena ritmovima na bubnju i zanimljivim akordacijama na gitarama, gdje se bas na kraju pokazuje kao instrument koji pojačava atmosferu koju stvaraju ostali instrumenti. ”Privatno Tijelo” nošena je laganom melodijom na akustičnoj gitari u kojoj se vokal ubacuje taman kad treba. Odjednom na pola pjesme, ubacuje se ostatak benda i stvara se jedna mračna atmosfera, da se opet pri kraju pjesme, sve vratilo na početak. Iduća je definitivno jedna od najboljih pjesama s albuma. ”Bubamara”, vremenski najkraća na albumu, poletna je pjesmica s zanimljivim tekstom, ali i puhačima i ritmom s kojim se stvara dojam kao da se nalazite u nekom starom cirkusu. Iduća ”Ko”, jedna je od nabrijanijih na albumu i sa zanimljivim tekstom ”’ko se to jebe s kim/u mojoj glavi”. Isto jedan od favorita.

Sredinu albuma zauzima ”Kritika Čistog Razuma”, jedan od prvih singlova. Pjesma je slična kao i Privatno Tijelo. Akustična gitara i ubacivanje ostalih instrumenata tijekom pjesme do kulminacije pred kraj pjesme kad se sve smiruje. Na drugom dijelu albuma dominira ”Puška”, sa stvarno odličnim aranžmanom i akordacijom na gitarama koje poslije nadopunjuje ritam sekcija. Uz Bubamaru, pjesma ”Janko” svakako je jedna od vrhova albuma. Bez ijednog tona istrumenta, čisto a capella, zvuči kao mirna međimurska popevka. Stvarno sam ostao paf slušajući istu. Pred kraj albuma imamo jedan od prvih singlova, ”Šilo”. Zadnja stvar s albuma baš nekako pozitivno zaokružuje ovaj album, točnije pravi dreamy pop.

Sve u svemu, jedan vrlo zanimljiv album s malo neklasičnim receptom za pravljenje pjesama, kao studijsko izdanje ove godine, svakako odudara na ovoj našoj alternativnoj sceni. Nekima se Seine neće svidjeti zbog Ščapecovog neobičnog vokala, no kad se malo više preslušaju one pjesme u kojima prevladavaju akustične gitare, svakako se mora priznati da to zvuči odlično.

1. Spavam
  2. Svog
  3. Privatno Tijelo