Izdavač: PDV Records

Datum izdanja: 15.4.2017.

Produkcija: Igor Ivanković, Robert Martinović, Petar Dundov

Žanr: dub, dubstep

Trajanje: 39:19

Broj pjesama: 8

Domaći elektronski dub bend Bamwise nakon dugo godina na sceni izdao je svoj prvi album ”Soundproof”. Nakon deset godina djelovanja na glazbenoj sceni, bend je također objavio datume nadolazećih koncerata i dva video spota za pjesme ”Run From Sound” i ”Fury” sa spomenutog albuma.

Zaljubljenici u dub glazbu itekako već tri mjeseca uživaju u novonastalom ”Soundproof” albumu benda Bamwise. Novi zvukovi objavljeni su za PDV Records i dostupni su u LP/CD/Digital formatima. Album sadrži čak osam pjesama pomiješanih u elektronski dub jedinstveni svijet. Bamwise čini pet glazbenika koji već gotovo jedno desetljeće sviraju i stvaraju te ih se može svrstati uz rame francuske i engleske dub scene.

Materijal je miksan od strane članova benda, Igora Ivankovića (bas) i Roberta Martinovića (live mix/ton majstor). Vizualni identitet potpisuje Marijana Krbot. Za mastering se pobrinuo Petar Dundov. Nakon mjesecima preslušanog albuma red bi bio da i mi kažemo kako je ovo definitivno jedan masterpiece. Album započinje sa pjesmom Tarantino, mistični početak koji nas uvodi u cijelu priču albuma definitivno nas je osvojio, dok je sljedeća pjesma Fury puno energičnija i snažnija i nikoga neće ostaviti mirnog na plesnom podiju. Za istu pjesmu, objavljen je video spot prije mjesec dana.

U trećoj pjesmi Down Under nadovezuju se psihodelični dub zvuci i psy trance koji se stapa i smiruje u idućim pjesmama Strange Fis i ”Stinger”. Sound Engineer može se uvrstiti među nama omiljenijim pjesmama na albumu. Točno se može osjetiti kvaliteta Bamwisea i njegovog sveukupnog tona. Predzadnja pjesma Meditation dovodi album u stanje prave meditacije, potpunog mirovanja uz lagani ritam tipičan Bamwiseu. Nakon skoro šest minuta meditiranja, Bamwise je u gospodskom stilu zatvorio album sa pjesmom Run from Sound. Uz Fury, pjesma također ima spot, koji je zapravo bio prošle godine uvertira u cijeli album.

Deset godina na sceni, nezaboravni i jedinstveni na live svirkama, Bamwise je sa prvim albumom samo potvrdio koliko su nezamjenjivi na i da se itekako mogu komparirati sa svjetskim elektroničkim dubom, a mi ih jedva čekamo vidjeti na ovogodišnjem 15. Seasplash Festivalu.

”You can run, but you can’t run away from this sound!”

1. Tarantino
  2. Fury