Izdavač: Samostalno

Datum izdanja: ožujak 2017.

Producent: Igor Rogović

Žanr: alt rock / metal

Trajanje: 09:53

Broj pjesama: 4

Mamut je ultra friški projekt troje mladih Riječana koji su bend nazvali po Urbanovom albumu iz 2014. godine, a sviraju alternativni rock/metal koji svoje paralele povlači s nekolicinom zvučnih glazbenih imena koji su mnogim bendovima u usponu, odnosno njihov zvuk bili nit vodilja, pa tako na albumu prvijencu, odnosno kratkom desetominutnom EP-ju možemo čuti utjecaje Nirvane, Seethera, Korna…

Bend se sastoji od gitariste i vokala Ive Jurčića, basistice Mihaele Rožmarić i bubnjara Davida Bastijančića, a zanimljiva je stvar da Mamut svoje pjesme izvodi na hrvatskom jeziku, tako da je to odmah “bold move” kada je riječ o metal bendovima s ovih područja. Album je producirao Igor Rogović, a omot je napravila Sandra Knego.

Da lupimo odmah negativnu stranu ovog projekta, a to je ponešto skromnija produkcija, koja je možda i prikladna za prvo predstavljanje benda u ovih 10 minuta trajanja, no rad na vokalu i dinamičnosti mogao se korektnije izvesti, kako bi zvučna slika albuma bila potpuna. Druga, može se reći “mana” je pjevačev “gard” pri izvođenju studijskog materijala, no, riječ je o mladom vokalistu koji će svoje grlo i boju još dodatno izbrusiti s iskustvom, tako da, ove dvije navedene stvari ustvari su vjetar u leđa i siguran predznak da može biti samo bolje, budući da, kada pogledamo dobiveni materijal, riječ je o troje talentiranih glazbenika koji razumiju raznolikost aranžmana, igranje s efektima i eksperimentiranje s tempom pjesama, stoga su tri autorske ‘Mamut u meni’, ‘Čekam te’ i ‘Freak Show’ zapravo vrlo dobar start u kojemu se osjeti zelenilo, no odlično kamuflirano interesantnim, netipičnim stihovima i mračnom atmosferom kakvu iskreno nisam očekivao pri paljenju EP-ja.

Za kraj dobivamo i obradu njihovih regionalnih glazbenih favorita, a riječ je o grupi Repetitor i pjesmi ‘Pripazi na ljude’. Što ukratko reći o mamutovcima? Derite, rokajte, guzite, kako bi rekli njihovi riječki kolege One Piece Puzzle, puno je još toga pred njima, nadam se da će im se otvoriti vrata gradskih klubova i što više domaćih festivala, a s drugim, opširnijim materijalom, stvorit ćemo kompletniju sliku.

1. Mamut u meni
  2. Čekam te
  3. Freak Show