Naziv albuma: All In

Datum izdanja: 27. siječanj 2017.

Producenti: Sead Zaklan i Saša Karabatak

Žanr: swing, pop, ska, punk

Trajanje: 38:15

Splitski ska bend, Justin’s Johnson, koji je već aktivan dugi niz godina, s troznamenkastom brojkom nastupa diljem regije, napokon je izbacio novi studijski album, ”All In”. Od zadnjeg albuma je prošlo više od tri godine, a na novom albumu donose istu onu energiju, kao i s prvoga.

Album otvara istoimena pjesma ”All In”. Razigrani bubanj uvodi u odličan ostatak pjesme, u kojoj dominira odlična swing atmosfera s puhačima. Iduća pjesma jest ”Papučar”, prava rockersko energična pjesma, koja mi je postala jedna od boljih na albumu. ”Ona Voli”, jedan od službenih singlova s albuma, sljedeća je pjesma po redu. Tekst u pjesmi je stvarno zanimljiv, a isto tako i ponavljanje fraze ”ona voli” od strane ostatka benda. Slijedi ”Ne Nedostaješ”, jedna od ”blažih” pjesama na albumu, dobrog teksta i odlične atmosfere koje stvaraju instrumenti. Energičnost se vraća u pjesmi ”Tvrd”, no to već polako počinje postajati, nažalost, monotono, upravo zbog istog ”recepta” pisanja pjesme, tj. aranžmana.

Na sredini albuma jest i suradnja benda s Sašom Antićem iz TBF-a, te mostarskim pjevačem Ollie B-jem u obliku pjesme Voda. Odličan uvod u pjesmu, otpjevan na engleskom, vratio me iz moguće monotonije u klasičnu rockabilly, koja poslije dobije svoj ”rap” dio sa Sašom Antićem. Sljedeća po redu jest ”Ultra”. Klasičan recept puhača i ritam sekcije, opet mi je zvučao ponavljački, kao i u pjesmi Tvrd. Upravo mi je ”Semafor”, za razliku od pjesme prije, sjeo odmah na prvu. Uvodni dio pjesme je zvučao kao neka uvodna pjesma u neku humorističnu seriju ili kao neki soundtrack za filmski mjuzikl.

Predzadnja pjesma na albumu, ”Marioneta”, zvučala mi je slično kao i neke pjesme prije s albuma. No, upravo zadnja pjesma na albumu, ‘‘Bit će to dobro”, mirnom i opuštenom atmosferom kroz cijelu pjesmu, fino je zaokružila album.

Atmosfera koja vlada albumom prava je energičnost, no to polako postaje monotono tijekom preslušavanja albuma. Za one koji vode takav tip glazbe, album će im sjesti odlično i na prvu, no netko tko voli veću raznolikost pjesama kada preslušava, postat će mu, kao i meni, malo dosadan. No, u svakom slučaju, odličnih pjesama ima, a to su ”Papučar”, ”Ne Nedostaješ”, ”Voda”, ”Semafor” te zadnja na albumu – ”Bit će to dobro”. Što se samog rada grupe tiče, naslov posljednje pjesme ujedno i sve odgovara.

1. All In
  2. Papučar
  3. Ona Voli