Izdavač: LAA

Godina izdanja: lipanj, 2015.

Producent: Mark Mrakovčić

Žanr: folk-rock

Trajanje: 00:21:48

Broj pjesama: 5

Nakon uhu ugodnog preslušavanja sa zadovoljstvom možemo predstaviti mladu splitsku kantautoricu Dunju Ercegović, javnosti poznatiju pod nazivom Lovely Quinces, točnije, predstavljamo njezin novi (drugi) EP Meet Me In Moscow  koji je prvi dio budućeg albuma čiji je izlazak najavljen za jesen 2015. godine kojim nas je toliko zaintrigirala da nestrpljivo iščekujemo objavljivanje i drugog dijela.

Za one kojima je njezino ime još uvijek nepoznato pokušat ćemo u par kratkih crta opisati glazbenu povijest simpatične hrvatske glazbenice koja za svoja glazbena ostvarenja skuplja samo komplimente, barem s naše strane. Glazbom se bavi od malih nogu, ali odskočna daska pomoću koje je postala poznato ime i to ne samo u Hrvatskoj je njezina prva, a po nama, usuđujemo se reći, jedna od najboljih pjesama Wrong House koju objavljuje krajem 2012. te  mini album No Room For Us iz 2013. Lovely Quinces piše i pjeva na engleskom jeziku koji ugodno i nenametljivo zaokružuje njezinu boju glasa koja je mješavina grubog i nježnog. Što zbog glazbenog stila koji naginje svjetskom, a što zbog toga što pjeva na jednom od najrasprostranjenijih jezika na svijetu Lovely Quinces je na ti sa održavanjem nastupa u svjetskim gradovima kao što su New York, Toronto, Chicago, Barcelona gdje je također pozitivno prihvaćena. Za svoje pjesme kaže da su uglavnom ljubavne tematike, inspiraciju crpi iz međuljudskih odnosa koji su najčešće opjevavani kroz povijest, što iz osobnog iskustva, što iz iskustva bliskih joj ljudi.

Prva pjesma s novoga EP-a dolazi pod nazivom Tide čijoj struji se lako prepustiti. Pjesma je nepredvidiva kao što i sam naziv kaže. Čas je tiha, lagana i povučena, čas izbacuje snažni glas glazbenice na pučinu i povlači nas nazad u glazbeno osvježenje. Kao što to tako biva i u ljudskim međuodnosima.

Sljedeća pjesma se krije pod jednostavnim nazivom M iako glazbeno i tekstualno to nikako nije. Ovoj pjesmi se ubacuje malo brži ritam, nikako agresivan, ali dovoljno brz da se u slušatelju probudi neodređena energija koja ga poziva da pjesmu sluša iznova i iznova.

Pjesma Pretty je poput lijepe, misteriozne žene. Čas tajanstvena, napeta, nedokučiva, a čas nježna, neprepoznatljiva i onda opet ujeda slušatelja za uho svojim tajnim asevima iz rukava.  Isprepliće ju zvuk uz koji se na trenutke u glaviti mogu stvoriti slike iz starog kaubojskog filma, a nakon toga slijedi niz romantičnih šetnji kroz vrt prepun ružinih grmova. Jako neobično, ali zanimljivo.

Nostalgia je nestrpljiva pjesma koja ispušta energični ritam pri kojem se spajaju instrumenti i glas na način kao da se natječu koji će bolje odraditi svoj zadatak i rezultat je okrepljujući  bum koji razbuđuje i tjera da uz ritam počnete lupkati prstima.

Zadnja pjesma dolazi sa naslovom In time. Duboka je, toliko duboka da imate osjećaj da vas povlači sa sobom na dno nemira i neizvjesnosti, na dno vremena te naglo izbacuje uz zvuke basa, gitare i bubnjeva te snažan slatko-gorki glas.

Preporučamo čitateljima da ako se uskoro planiraju zaputiti na putovanje da pjesme Lovely Quinces obavezno prebace na svoje mp3 playere jer slušati takvu vrstu glazbe i gledati u daljinu kroz prozor jurećeg vlaka ne može izroditi ničim drugim osim psihičkim opuštanjem.

Normalno je da svaki izvođač ima svoju publiku, veću ili manju, ali baš zato što znamo kakva se glazba u Hrvatskoj „forsira“ dižemo palac gore za Lovely Quinces koju kao i mnogo mladih talentiranih hrvatskih izvođača za koje mnogi ni ne znaju treba što glasnije podržati i promovirati. Kako bi glasovi poput ovih svojim raskošnim i osvježavajućim udaranjem probili zidove uskogrudnih mentalnih sklopova.

1. Tide

2. M

3. Pretty