Kompilacija “Rijeka-Paris-Texas” realizirana 1987. godine bilo je prvo diskografsko izdanje koje je reflektiralo svu snagu riječke pumpajuće i eksplozivne post-punk i novovalne scene.
Kompilacija sadrži snimke sedam riječkih bendova koji su obilježili riječke glazbene osamdesete. Izuzetni procvat punka i novoga vala u Rijeci krajem sedamdesetih godina prošlog stoljeća, koji je predstavljao posebnost ne samo unutar tadašnje države nego i u svjetskim okvirima, na žalost nije bio dovoljno diskografski praćen. Od cijele novovalne scene do objave kompilacije “Rijeka-Paris-Texas” diskografski su aktivni bili jedino Parafi, Denis & Denis, Xenia i Cacadou Look. Tek posthumno nakon više godina, svoje albume objavili su legendarni Termiti, Grč, Grad, Ogledala i drugi. Posthumno je također objavljena i “Antologija riječkog novog vala” koja na trostrukom CD-u donosi prinos svih važnijih aktera riječkoga novoga vala, pa tako i rane punk faze, od 1977 dalje.
Kompilaciju je složio Goran Lisica Fox, koji je sa svim izvođačima surađivao i prije toga izdanja, pisao o njima u magazinu Val, emitirao njihove snimke na Radio Rijeci, organizirao im koncerte, a na dobrom dijelu snimaka pojavljuje se i u ulozi glazbenog producenta. Također, “Rijeka-Paris-Texas” jedan je od prvih diskografskih iskoraka labela Dallas, kojega je Fox ustanovio u Ljubljani gdje se u međuvremenu preselio iz Rijeke. Dallas je bio dio studentske asocijacije ŠKUC-FORUM, koja je zapravo bila jedna od najznačajnjih institucija ljubljanskog i slovenskog civilnog društva u osamdesetim godinama. Uz Dallas, unutar ŠKUC-FORUM-a započeli su djelovanje Borghesia, Plesni teater, Igor Vidmar (Ropot), Linije Sile, gledališče Ane Monro, Laibach, založba Studia humanitatis, Založba FV, Klub K4, E-motion film, festival Novi rock kao i mnoge druge umjetničke i organizacijske formacije te pojedinci koji su oblikovale slovenski društveni i umjetnički život proteklih desetljeća.
Komentari preko Facebooka