Izdavač: Agapa

Datum izdanja: 19.06.2017.

Producenti: Jura Ferina, Pavle Miholjević

Žanr: Pop, rock

Trajanje: 45:02

Nakon osam godina, od zadnje studijske avanture jedne od najboljih hrvatskih pjevačica naše estrade, novi studijski album je napokon vani. Natali Dizdar uvijek je radila polako. Ako bi pogledali vremensku rupu između prva dva albuma, ova ”nova rupa” između drugog albuma i ovog sada je još veća. Natali donosi novi, svježiji zvuk i malo intimniju priču u svojim pjesmama. Vjerujem da su svi njezini obožavatelji došli na svoje kada su napokon mogli poslušati sve nove pjesme. No, priča s ovim albumom počinje još kada je izašla pjesma Grijeh, kao običan singl prije četiri godine.

I napokon je izašao, ali ovaj puta u malo drugačijoj varijanti. U prva dva albuma moglo ju se predočiti kao ženu koja se igra s emocijama ili kako glumi lovca koji vreba svoj plijen, no na ovom albumu je ipak malo drugačije. Natali se predstavlja kao ranjena žena, koja kroz sva bolna iskustva (iz tekstova naravno, ne privatnog života kako je rekla u jednom intervjuu) predstavlja jednu granicu između stvarnosti i snova svima onima koji su zaljubljeni i koji prolaze kroz razne polaritete.

Skladateljski talent Dine Šarana iz Letu Štuka je neupitan. I na ovom albumu nalaze se njegove pjesme Grijeh te Mjesto za jedno koje su definitivno vrh ovog albuma. Isto tako, producentski je sve odrađeno manje-više perfektno. Ostatak albuma bi i bez ove dvije navedene pjesme zvučao odlično, doduše dosta intimnije. Početak i kraj albuma zaokruženi su doduše istom pjesmom (Nećeš me, zar ne? te njezina engleska verzija Pills), a na albumu se nalazi i jedna obrada pjesme britanskog benda Blur imena ”Out of time”. Za nju je Natali rekla da joj je jedna od dražih te da joj ta pjesma savršeno opisuje svijet u kojem živimo – brzina, zaokupljenost nevažnim, prolaznosti, usamljenosti te diskonekcije. Ostatak albuma ima svojih lijepih trenutaka: uvodna Nećeš me, zar ne?, Ne reci zauvijek, Iluzionist (jedan od slabijih singlova, no svakako dobra pjesma), dok je s druge strane pjesma koja najmanje sjeda Mrak.

Ovaj album jest svakako jedan od albuma ove godine. Mjesto za jedno je dobila stalni medijski prostor i svakako je opet prisjetila slušatelje da je Natali ovdje i da se pojavi baš kada treba: s odličnom pjesmom i odličnim albumom. S obzirom da je malo drugačiji nego prva dva, (cijeli) album vjerojatno neće sjesti svima, ali vjerujem da će kroz nekoliko slušanja doći na svoje. Topla preporuka za slušanje jesenskim danima.

1. Nećeš me, zar ne?
  2. Iluzionist
  3. Ne Reci Zauvijek