Izdavač: Talk of the town

Datum izdanja: siječanj 2017.

Žanr: tech-house

Trajanje: 00:13:17

Broj pjesama: 2

Početkom 2017. godine producentski duo pod imenom Ressless je izdao novi EP, Indigo pod diskografskom kućom Talk of the town.

Za one koji ne znaju, Ressless produkcijski djeluje od 2014. godine nakon susreta na Ibizi gdje su djelovali kao DJ-i, da bi izdali 2015. godine “Snap it” u sklopu “King Street Sounds” diskografske kuće.  Njihovo djelovanje se tako provlači sve do danas gdje nakon suradnje sa mnogim velikim labelima, pozicionirani na listama uz bok velikim imenima elektronske scene, neumorno stvaraju tvrdi no opet elegantni Tech-House.

Indigo EP, je složen od dvije stvari, Indigo i Pitch Stop. Sami cover EP-a na meni nostalgičan način podsjeća na elektronsku glazbu i modni stil ranih devedesetih i lijepo prezentira ono što imamo za čuti. Budući da se radi o Tech House glazbi kojoj je cilj da trese plesne podije i da se uklapa u DJ setove, forma je jasna i unutar standardnih okvira gradnje. Nemojte da vas ta činjenica ohladi u interesu za ovu glazbu, ono što ju čini interesantnom je upravo to što producenti rade unutar nje.

Indigo počinje čvrstim hodom kicka i bas linije te atmosferičnim layerima. Ono što me definitivno najviše privuklo na njihovu glazbu je zvuk produkcije i mix, nevjerojatno čist kao odnos između elemenata (bas, bubanj, perkusije, sampleovi, layeri), a s druge strane sadrži vruće zaprljane zvukove, što je vrlo zavidno postignuće. Sound je tvrd, osobito na sekcijama nakon dinamičkih dizalica, svaki puta se promjene nijanse u zvuku, kickovi dobiju naglasak na drugim mjestima u EQ i određeni elementi se dodaju i nestaju da bi se stvorila fluidna plesna cjelina.

Pitch Stop je prva pjesma koju sam čuo od Ressless, i moram priznati da me iznenadila količina bezobraznosti u fraziranju i ritmiziranju bubnjevima i bas linijom. Brakeovi svaki puta bivaju sve dulji kada se dođe na prvu poslije dizanja, nevjerojatan je osjećaj guranja naprijed. Izvrstan je spoj minimalnih clapova i synthova, koji tu i tamo rade stab-ove i pune sliku, dok nas bas linija vozi u trans. Pitch stop je izvrstan primjer malih razbijanja forme i konstantne gradnje, bez prevelikih odmaka od izvorne ideje. Postići to u ovoj glazbi je ono što ljude čini da plešu i da se tenzija gradi na veću razinu.

Sve u svemu, ovaj EP je definitivno jedno vrijedno izdanje, osobito u kontekstu naše scene koja je trenutno u rastu kreativnosti. Jako mi je drago da ovako moćan producentski duo postoji na našemu prostoru, iz razloga što ovi ljudi znaju što je dobar zvuk, znaju što je dobro fraziranje i definitivno znaju što je dobra elektronska glazba. Indigo EP to potvrđuje u svojoj cijelosti i, zaboravite sve što sam rekao do sada, skinite svoju kopiju sada, odite na njihov slijedeći show, jer ako volite plesati, Ressless će vam to sigurno omogućiti.

Link za download glazbe: http://www.traxsource.com/title/738036/indigo

96%
96%