Naziv albuma: 27

Datum izdanja: 2. prosinac 2016.

Producent: Vedran Kovačić, Mark Mrakovčić

Žanr: rock, pop rock

Trajanje: 00:42:00

Grupa Judette jedna je od novijih imena na hrvatskoj glazbenoj sceni. Na sceni su od 2011. godine, a unazad tri godine izbacivali su singlove. Bend čine članovi: Lea Lucija Radolfi, Karlo Haltrich, Goran Posilović, Vilim Strejček i Danijel Plasajec. Debitantski album ”27” izlazi krajem 2016. godine, točnije početkom prosinca, za kojeg su koncertnu promociju albuma održali u Tvornici Kulture. Iako sam bio malo skeptičan, s obzirom da su jedan od mnogih hrvatskih bendova koji se bore za svoj dio kolača na hrvatskoj glazbenoj sceni, moram priznati da je album vrlo dobar.

Album otvara pjesma ‘Lijepa Laž”. Već na prvih par sekundi, pomislio sam da će pjesma biti nešto kao pjesme s novijih albuma Coldplaya (tipa A Head Full of Dreams ili Always In My Head), no čim je Lea počela pjevati, pjesma se polako počela graditi s bubnjem i basom, dok su električne gitare u refrenu pomalo ”hard rock”. Već na toj pjesmi, može se vidjeti da imaju veliki broj utjecaja iza sebe, i da su pokupili samo najbolje od svojih idola. Druga pjesma na albumu jest ”U Mrak”, na kojoj gostuje John iz sinjskog punk – blues benda M.O.R.T., koji je jedan od popularnijih bendova na hrvatskoj alternativnoj sceni. Klasičan recept laganih kitica i nabrijanih refrena pun je pogodak. Za treću pjesmu s albuma može se reći da je i najpoznatija s njega. Pjesma ”Voli Me” izašla je kao singl još tamo pred kraj 2013. godine, i stvarno je jedna od najjačih pjesama na albumu. Jak vokal, jaka instrumentalna pozadina te odličan tekst s kojim se može poistovjetiti svaka ženska osoba (koji nije mainstream sladunjav, mogao bih reći malo u stilu Remi iz Elementala).

”Neki Drugi Gradovi” iduća je pjesma na albumu i može se reći da je malo presjekla onu žestinu prve tri pjesme. Lagana pjesma nošena klavirom i akustičnim gitarama sjela mi je prvu (s obzirom da unazad nekoliko mjeseci slušam more akustičnih indie nepoznatijih stranih autora) i jedna mi je od najboljih pjesama s albuma. Iduća pjesma na albumu, ”Žuti Vlak”, isto mi je sjela na prvu. S obzirom na dobru instrumentalnu pozadinu (ne znam zašto, ali sjetio sam se starog Ramireza), ali i tekst o sanjarenju u odlazak u nepoznato s najdražom osobom. Na pjesmi ”Bez Tebe” još jedno je gostovanje. U pitanju je Damjan Spajić (iz bendova Kinoklub i Declaration), a pjesma je obrada pjesme punk benda Mikrofonija, u malo ”nježnijoj” varijanti, s obzirom da je original sirovi punk. Naslovna pjesma albuma, ”27”, slična je kao prva pjesma s albuma. Igranje s ritmovima, ali i odlična atmosfera koju stvaraju instrumenti, razlog je zašto je jedna od, meni, boljih pjesama na albumu. ”Vjerujem” jedna je od onih koje su nabrijane do onog dijela pjesme kad se sve uspori, i kada do izražaja dođe samo vokal. No, ipak, jedna mi je od slabijih pjesama na albumu. Pjesma ”Rio” isto je jedna od nabrijanijih, ali odskače od ostalih zbog svog ritma. Za kraj albuma, ostale su ”Kraj”, kratki instrumental koji uvodi u pjesmu ”Za Kraj”. Službeni dio albuma je gotov, no ostala je još jedna bonus pjesma, ”Divan Svijet”, koja je, naravno u njihovom stilu, žestoko stavila točku na i cijelom albumu.

Moram priznati da sam ostao ugodno iznenađen slušajući ovaj album, koji je stvarno jedno od osvježenja na ovoj glazbenoj sceni. Kao što sam već i napomenuo, osjete se razni utjecaji sa svih strana, što zapravo i nije loša stvar. Lea ima jak vokal, a ekipa iza nje zna što radi. I za kraj, za sve one koji su željne dobre glazbe, svakako dajte priliku ovom albumu.

1. Lijepa Laž
  2. U Mrak feat. John (M.O.R.T.)
  3. Voli Me