Naziv albuma: Script

Izdavač: Nezavisno

Datum izdanja: veljača 2016.

Producent: Seed Holden

Žanr: rock, pop

Trajanje: 00:26:54

Grupa osnovana u Zagrebu, a načinjena 2012. od strane tri Slavonca, Seed Holden praši nekakve simbioze indieja i rocka, s pop primjesama koje tvore miran, (ne)nametljiv i sjetan ton. 2015. godine snimili su soundtrack za kazališnu predstavu Mandragola koja se prikazivala u Gavelli, a na samo Valentinovo, objavili su svoj prvi „dugometražni“ album od devet pjesama.

Utjecaji glazbenika akustičnog rocka i neke od stilova nastalih u zlatnom dobu glazbe – devedesetima, neki su od osnovnih temelja albuma, iako se može čuti i drugih hommagea ponešto modernijim pravcima. Pjevač i tekstopisac Ljudevit Ivić svoje pjesme na engleskom jeziku otpjevao je prilično tečnim engleskim, gdje se, naravno, osjeti i čuje kako engleski nije primaran, no i dalje veoma dobro paše uz cjelokupan aranžman. Tekstovi pjesama tiču se uglavnom ljubavne sfere upakovani u nekad vedrije, a nekad melankolične kompozicije. Primjerice, uvodna Hipster Girl odiše pozitivnošću, iako je tekst dijametralno suprotne naravi. Slijedi i prvi singl grupe koji je dobio i impresivan videospot, pjesma Catch The Smoke, s odličnom i catchy klavirskom dionicom uz pomoć fićukanja, čime čine poveznicu s još sličnih domaćih snaga kao što su Voland le Mat ili Mika Male.

U trećoj pjesmi Today, primjećuje se odmah na početku utjecaj Oliverove „Cesarice“, a pjesma samo s gitarom i klavirom zvuči tako jednostavno, a toliko toga može donijeti i napraviti, pogotovo kada sredina pjesme uključi i bubnjeve i forte, čijom izvedbom na trenutke podsjećaju na Gallagherov Oasis. Now ‘n’ Now Blues mijenja struju albuma u blues ritmu, a hughlaurijevski stil pjevanja i toplina pjesme odlično upadaju u koncept albuma, dok recimo, Moment Of Truth, pjesma zaljubljivačkog štiha, vuče na obradu francuskog Nouvelle Vague i pjesme Joy Divisiona – „Love Will Tear Us Apart“.

Another X pjesma je također koja je nastala nešto prije, a koja nastavlja s ljubavnim opusom, dok je Lonely Rider ponovno breaking point albuma kao što je bio Now ‘n’ Now Blues…mračna numera koja se nadovezuje uz Caveov opus ranih devedestih, primjerice, kao da je ispala s albuma „Henry’s Dream“, zarazna melodija i atmosferičnost stavljaju, po osobnom dojmu i afinitetu, pjesmu na vrh albuma. Predzadnja Crazy Game također okreće album u nekom drugom smjeru te se upravo u tim prijelazima stilova i blagoj kaotičnosti zamjećuje snaga albuma prvijenca – nakupina raznih ukusa prema omiljenoj glazbi i sloboda eksperimentiranja, a to se tek očituje u posljednoj Speed Holden, instrumentalnoj kratkoj epizodi od jedva minute trajanja koja se teško može opisati riječima.

Album prvijenac u potpunosti je independent prirode, no to se jako slabo osjeti u zvuku i produkciji, sve u svemu, vrlo dobar start, grupa pred sobom, osim što ima trenutačne geografske prepreke, posjeduje svijetlu budućnost, gdje bi se morale učestaliti grupne svirke, razmjena iskustava i time stvarati novi, još bolji i autentičniji materijali. Veoma ugodan album za slušanje s podosta interesantnih trenutaka.

PRESLUŠAJTE ALBUM OVDJE: https://soundcloud.com/seed-holden/sets

1. Hipster Girl
  2. Catch The Smoke