Naziv albuma: Sve što je nekada bilo važno

Datum izdanja: 21. listopad, 2015.

Producent: Tomislav Franjo Šušak

Žanr: pop, acoustic

Trajanje: 00:34:10

Kako najbolje predstaviti bend Auguste, prvenstveno, ženski kantautorski dvojac Gordanu Marković (vokal i gitara) i Ivanu Lulić (vokal) koji zajednički stvara glazbu od travnja 2012. godine? Možemo pokušati sa vile hrvatske glazbene scene koje su publiku začarale svojim debitantskim albumom Sve što je nekada bilo važno. Kroz album se protežu melodije od slatkog popa do zavodljivog jazza, dva nježna ženska glasa, svaki se ističe na svoj način, a opet se skladno stapaju u cjelinu koju zaokružuje prateći ostatak benda, Tomislav Leko na klavijaturama, Jerko Jurin na bubnjevima te Marko Radić na bas gitari.

Ime Auguste preuzimaju od Louisa Armstronga i njegove pjesme What a Wonderful World napisane 16. Augusta 1967., a koja je prva u njihovoj izvedbi zazvučala kao glazba kakvu su i same oduvijek htjele pisati i izvoditi su objasnile dvije glazbenice. Ostale su dosljedne svojim ciljevima, dodale su svojim autobiografskim stihovima dozu prošlosti i nisu pogriješile pri izdavanju prvoga albuma. Čak i prije samog preslušavanja, jednostavna, ali simpatična naslovnica albuma najavljuje tople i osobne note koje prožimaju njihove pjesme.

Album započinje laganim instrumentalnim uvodom (Intro) za koji je zaslužan njihov producent Tomislav Franjo Šušak koji je publici poznat i po sviranju u mnogim hrvatskim bendovima kao što su Skaut, Kinoklub, Ramirez, Pavel, a sigurno najpoznatiji kao basista popularnog hrvatskog benda Vatra. Suradnjom sa Auguste je još jednom dokazao svoje glazbene, a i producentske sposobnosti. Intro prepušta vodstvo autorskim pjesmama koje naizmjence otkrivaju čas sjetne, čas živahne melodije. Ona, Budiš more, Magla, Tražiš neki razlog bismo smjestili u energičniji dio albuma, a I kako sad, Između redova, Satovi dugo stoje, Sjajim, Nije dovoljno, Priča za laku noć u vilinske balade ispunjene melankolijom kantautoričinih glasova.

Kako ne ostati zapanjen sposobnošću glazbenika koji je u mogućnosti stvoriti pjesmu koja je u isto vrijeme jednostavna, minimalistička, ali i obogaćena priča koja glatko klizi kroz umirujuće melodije kao u slučaju ovoga albuma sa deset takvih pjesama. Može se reći da su Auguste uspjeli osvježavajuće upakirati svoj album i suptilno nas nagovoriti da na neodređeno vrijeme prebacimo njihove životne misli u naše slušateljske uši i mp3 playere.

Jedino što još možemo poželjeti je poslušati ih što prije i uživo, već kada nismo mogli prisustvovati promociji albuma 21.10. koja se odvila u zagrebačkom Dallas Music Shopu.

1.      Intro

2.      Ona