Naziv albuma: Goli zbog pasa

Izdavač: Dancing Bear

Žanr: punk, ska, raggae (Kawasaki)

Trajanje: 01:06:05

Treba proći šest godina između svakog izbacivanja studijskog albuma ako ga režira Kawasaki 3p. To što im je ovo treći studijski album, a između svakog je prošlo šest godina znači samo jedno. Goli zbog pasa je pakleno dobar album. Rijetko koji bend na ovim prostorima može tako kvalitetno izmiksati mnoštvo žanrova. Kad Kawasaki 3p nešto kreira to izgleda kao da u blender ubacite desetak žanrovskih sastojaka, pošteno začinite ska ritmom, zatim dodate još nekoliko žanrova i onda dobijete nešto genijalno. Zapravo dobijete zanimljiv miks žanrova koji se na kraju jedino može definirati kao poseban žanr, Kawasaki. Još kad dodate tekstove na random, to nikako ne može biti promašaj. Naročito kad im Edi Cukerić pomogne oko produkcije, dogodi se magija, dogodi se album koji je dugo bio na samom vrhu glazbenih ljestvica. Prvi koji su ih uspjeli skinuti s vrha su Idoli i nedavno preminuli Vlada Divljan.

Cijeli album očekivano-neočekivano je kasnio, što zbog Tomislava Vukelića-Tomfe, što zbog trubača Igora Pavlice (bivši Haustor i Jinx), Stipe Mađora, Luke Dominika i Demirela Pašalića. Ipak treba pohvatati sve te ljude i staviti ih istovremeno u jedan prostor, zatim pojedinačno i tako u nedogled, dok album ne bude gotov.

Osim što će vam Goli zbog pasa razdrmati uši i pokidati obuću dok budete plesali na zabavne ritmove, razdrmat će vam i mozak ako pokušate razumjeti što je pjesnik htio reći. Svi se siječamo satova hrvatskog jezika u školi i onog izlizanog pitanja: „Što je pjesnik time htio reći?“. U ovom slučaju odgovor je: „Koga briga!“, jer u ovdje apsolutno nije bitno što je točno pjesnik htio reći. To vjerojatno ni Tomfa ne zna. Najbolji primjer koji to opisuje jest pjesma naziva ‘Jebotext’u kojoj Tomfa ima tekst za sve, a opet nema za ništa. Osim što će vam najvjerojatnije ući u uho, vjerojatno ćete i zapjevati Jebotext u nekoj mentalnoj blokadi u trenutku kad trebate nešto napisati.

Trinaest pjesama nalazi se na albumu Goli zbog pasa, a većina već ima perspektivu hita, neki su već prepoznati među slušateljima. Minimalistički tekstovi daju ono nešto za razbibrigu iliti što bi se u narodu reklo udri brigu na veselje, samo jednostavno slušaj i sve će doći na svoje. Album započinje pjesmom ‘Veliki dispečer’, a zatim slijede ‘3problema’ za koji je izdan i video spot kao svojevrsna najava albuma. Spot je rađen pod redateljskim palicama Maria Borščaka i Demirela Pašalića. Ako sagledamo album kao cijelinu osim žanrovskog miksa, možemo čuti i utjecaje raznih bednova kao što su: The Specials, The Clash, RATM, The Stooges, Disciplina Kičme, Jimi Hendrix,…

Kvaliteti albuma znatno su pridonijeli trubači: Luka Dominik, Stipe Mađor, Igor Pavlica, Toni Babarović i Demirel Pašalić koji sa svojim zvukom truba daju onaj fini ska zvuk koji tjera na ples. Momci iz Kawasakija odradili su sami album skoro do kraja, osim do trena kada je bend morao napustiti Stjepan Jureković (bubnjar) zbog privatnih razloga, a njega je zamijenio Nikola Babić koji je sada u čini stalnu postavu benda.

Kao buduće koncertne hitove možemo istaknuti pjesme: ‘Kristin’, ‘Dizeldorf, ‘Frankfurt i Hanover’, ‘Jebotext’, ‘Loš, zao’ i‘Sjekirom u glavu’. Za sada imamo jednu potvrđenu informaciju vezanu uz nastup Kawasaki 3p-a, a to je jedini Ska festival u regiji (9. Skaville Festival) koji će se održati u razdoblju od 09.-12.07.2015. u križevačkoj vojarni. Ako sagledamo još jednom navedeni album, dolazimo do zaključka kako je Kawasaki 3p veliki bend za malo tržište. Pun energije, prepun ritma i nešto najbliže što se može nazvati Ska bendom na ovim prostorima.

1. Veliki dispečer

2. 3problema

3. Kristin