Izdavač: Mordgrimm Records / Insane Society / Neanderthal Stench / PMK Records / Black Dawn Records

Godina izdanja: 2013.

Producent: Hazarder i Petrowitch

Žanr: Doom Metal

Trajanje: 00:40:44

Broj singlova: 7

”Against his – story, against  Leviathan!” album je zagrebačke metal grupe Hazarder koji se može preslušati na stranici BANDCAMPA . Album  koji sadrži sedam pjesama i više nego bolje vraća vjeru u aktivnost žestokih riffova na domaćoj sceni.  U ovom glazbenom radu domaćih metal snaga osjeti  se ono što obilježava ovakvu vrstu glazbe, grub glas, žestoki ritam i agresivnost ono su što će privuči svakog fana metal glazbe. Svakako album nije namjenjen za široku publiku jer za preslušavanje ovake vrste morate voljeti, poznavati i shvaćati ono što metal jest.  Doom metal sa postavom Hazardera ima jaku snagu da utječe na domaću scenu.

Pjesme s albuma na Youtubeu imaju svoje video materijale sazdane iz više old school filmova, pravih klasika prošlog stoljeća koji su svojim ratnim prizorima, dramskim obratima i holokaustima predočili vizualitet tekstovima. Tekstovi su jaki, snažni, s pametnim rimama, ali nedostaje neka vanjska sila ili ”unutarnja sila” u bendu da se ti tekstovi bolje predstave javnosti. Bend od tri člana ponekad stvarno zvuči kao da ih je barem toliko puta više.

Kao što sam već naveo, sedam je pjesama koje se nalaze na ovom albumu. Osobno, najveći dojam ostavile su pjesme ”Against his – story, against  Leviathan!”, ”Doomriders’‘.  Prva pjesma ”Against his – story, against  Leviathan!” snažnih riffova i snažnog teksta  u trajanju od 5:40 jasno šalje poruku zašto je po njoj nazvan album.  ”Doomriders” posljednja je pjesma na albumu i savršeno zatvara sliku koju otvara preslušavanje ovog albuma od prve do posljednje stvari.

Ovo je album koji ćete svakako poslušati ako volite metal ili Vas zanima nešto novo,  samo pripremite uši na žestoke riffove i vokale. Ako posjedujete veliku glazbenu toleranciju i vaše Vam uši dopuštaju pružite šansu momcima iz Hazardera  da prodrmaju vaše glave uz bubnjeve i električne gitare.

70%
70%
  • 7